25.12.2020

הכל אפשרי *

ביום ראשון מסתיימת סדנה של כמה מפגשים שאני מעבירה בנושא כלים מהפסיכולוגיה החיובית. רציתי לקנות משהו לסיום למשתתפות ושוטטתי קצת ברחבי הרשת. נתקלתי באתר מקסים בשם "מיידלה" שיש בו תכשיטים ומתנות עם מסרים שעושים טוב על הלב. מצאתי שם חבילת מגנטים שהתאימה לי בול. ראיתי שמשלוח לוקח עד 5 ימים והיה מספיק זמן אז מיד הזמנתי. לפני יומיים קיבלתי הודעה שהחבילה מחכה לי באחת החנויות באיזור, נסעתי לאסוף אותה וכשפתחתי גיליתי שנעשתה טעות. במקום מגנטים היה צמיד עם הכיתוב "הכל אפשרי". הרמתי מיד טלפון לחנות כדי שעוד יספיקו לשלוח לי את המגנטים עם שליח מהיר עד יום ראשון. המוכרת התנצלה על הטעות אבל ביקשה ממני להנמיך ציפיות כי הסיכוי שהם יצליחו לשלוח לי נמוך והיא בכל מקרה אמרה שהיא פונה לבעלת החנות ויחזרו אליי. 

ב-20 הדקות עד שדפנה, בעלת החנות, חזרה אליי אני כבר ניהלתי איתה שיחה שלמה בראש. כעסתי על האמירה שזה כנראה לא אפשרי. הרי לא צריך עכשיו להזמין את המוצר מחו"ל או לייצר אותו מחדש. מה הבעיה למצוא שליח שיגיע תוך יום, ואיזה שרות זה בכלל שזו התשובה שאני מקבלת... ובתוך הראש כבר בניתי לי את השיחה ותכננתי את המשפט המוחץ, שמשלב בתוכו הומור וקצת עוקצנות, ובשורה התחתונה כנראה לא ישאיר להם ברירה: "אתם כותבים על הצמיד שהכל אפשרי..".