5.9.2020
חמש דרכים לחזור לעבודה אחרי שנה...
"בראשון לאפריל אני חוזרת לעבודה!". כך אמרתי לעצמי בינואר השנה. הייתי בדיוק בסוף תקופה קשה של כשנה, תקופה בה עברתי טיפולים קשים, ניתוח והקרנות – מה שנקרא "הצטרפתי לסטטיסטיקה..". לקחתי לי חודשיים של התאוששות ורגיעה והחלטתי עם עצמי שבאפריל אני חוזרת לעבודה. כעצמאית ההחלטה מתי לחזור תלויה לגמרי בי – השילוב של ביטוח אובדן כושר עבודה שישולם עד סוף מרץ והרצון להתפרנס ולחזור לעניינים, הביאו אותי להחליט על אפריל כיעד.
ואז הגיעה הקורונה וסגרה את כולנו בבתים והתקופה התארכה, עד שאמרתי לעצמי שמספיק ודי. כבר אי אפשר להיות בבית.. אבל איך עושים את זה? איך חוזרים לעסק שלי, לאנרגיות שהיו לי לפני, לתשוקה בעבודה, ללקוחות, אחרי שנה ארוכה?
חמישה דברים עזרו לי לעשות את זה ואולי יעזרו גם לכם ברגעים שתצטרכו לאסוף עצמכם לעשייה:
ארגון מחדש וסדר
הכי ביאס אותי לראות את הדוא"ל שלי... היו לי בערך 2,600 מיילים שלא פתחתי. רובם פרסומים או דברים לא רלוונטיים, אבל איך מתחילים? מה מוחקים ומה לא? ואיפה שומרים את מה שחשוב? במקרה נתקלתי בפוסט שסיפר על הילה רעות, Officing, שמספקת שירותי ניהול מרחוק. נכנסתי וראיתי שיש אפשרות גם לפרויקטים חד פעמיים. יצרתי קשר ומהר מאד סיכמנו את הפרטים והתחלנו... בעזרת הילה יצרתי סדר מחודש בעסק, ניקיון של דברים שהצטברו ותיוק מאורגן של מה שחשוב, פיתוח טפסים/רשימות שהיו חסרים לי לעבודה השוטפת, למדתי המון כלים חדשים וטיפים מעולים שמייעלים את העבודה בטירוף! ובעיקר בעיקר גיליתי שדרך העבודה הטכנית ויצירת הסדר והארגון – מגיעים החשק וההתלהבות. וחוץ מזה הכרתי את הילה ונוצר חיבור מיידי וגם זה בונוס 😊